Dezvoltare abilitati
Topul celor mai solicitate skiluri de catre angajatori:
1. Comunicare verbala
2. Lucru in echipa
3. Aptitudini comerciale/PR
4. Analiza si investigare
5. Initiativa si autodeterminare/dorinta de a excela
6. Carnet de conducere
7. Comunicare/exprimare in scris
8. Planificare si organizare
9. Flexibilitate
10. Managementul timpului
Comunicarea in scris implica stapanirea unor aptitudini specifice, cum ar fi utilizarea cu precizie a limbii, exprimarea clara, construirea argumentelor logice, luarea notitelor, editarea si rezumarea unui text. Cu cat stapanesti mai bine aptitudinile de comunicare in scris, cu atat vei avea mai multe sanse sa-i impresionezi pe cei din jur.
continuareNegocierea reprezinta un proces interactiv de comunicare interpersonala sau intre doua grupuri, ce are ca scop obtinerea unei intelegeri comune privind un curs de actiune, dizolvarea unui conflict, sau obtinerea unui avantaj individual sau colectiv in ceea ce priveste rezultatul dialogului. Actul de negociere tinde spre compromis.
continuareÎn 1990 Kahn a explicat pentru prima dată conceptul de implicare în muncă în cadrul unei lucrări calitative în care a examinat condițiile unui angajat la locul de muncă. Implicarea în muncă a fost definită de acesta ca fiind „angajarea și exprimarea simultană a „sinelui preferat” al unei persoane
continuareIn viata apar momente de criza cand nu ne putem descurca cu resursele pe care le avem sau cele pe care le constientizam. Sau apare un moment cand vrem ... mai mult. Si atunci apare necesitatea dobandirii unor noi resurse. Cursurile si workhop-urile sunt surse excelente de dezvoltare personala, dar la fel ca in orice domeniu, cateva informatii privind alegerea cursului...
continuareManagementul timpului se refera la un set de principii, practici, aptitudini si sisteme, utilizate pentru a controla perioada de timp petrecuta pentru indeplinirea unor activitati specifice, cu scopul de a spori eficienta sau productivitatea muncii. Administrarea timpului se reflecta prin eficienta personala la locul de munca.
continuareComunicarea verbala reprezinta transferul de informatii prin intermediul limbajului oral, intre un emitator si un receptor. Interactiunea orala eficienta implica capacitatea de a motiva si sprijini, strange informatii, prezenta propriile idei, a asculta, a accepta critica, a negocia si a convinge, a intelege si utiliza limbajul non-verbal.
continuareÎn calitate de pacient încantat de serviciile de care a avut parte:
Recomandă un psihoterapeutSecțiuni:
Cele mai accesate psihoteste:
- Test de personalitate cu imagini
- Test personalitate Jung - 16 tipuri
- Test EQ - inteligenta emotionala
- Vezi cat esti de destept - test amuzant
- Cat de vulnerabil esti la la stres?
- Gaseste cariera de vis
- Testarea emotiilor
- Dominanta creierului tau
- Cat de gelos(geloasa) esti?
- Vezi daca esti indragostit(a) cu adevarat
Articole recente:
- Tratamentul insomniei prin terapie cognitiv-comportamentală: o soluție eficientă pentru somnul tău
- Tratamentul anxietății prin terapie cognitiv-comportamentală
- Avantajele activității fizice pentru persoanele autiste
- Cum să gestionezi presiunea familială în privința deciziilor de viitor
- Diferența dintre realitate și halucinații: Înțelegerea distorsiunilor mintale
- Cum să scapi de depresie și anxietate prin sport
- Teama de a fi judecat pentru că mergi la terapie: Depășirea stigmatului
- Decizia de a merge singur în vacanță: Beneficii și considerații
- Cum să previi dependența de dispozitive electronice a copilului
- Abordări psihologice ale relației dintre infractor și victimă