Cabinet psihologie-psihoterapie AIPA Psiholog Cătălin Vâșcu
fara recomandari
3230 vizite
Locatie: Ploiesti, jud Prahova, Str. Rapsodiei, nr. 2
Telefon: 0726170006 | 0722679520
Website: http://www.autismploiesti.ro
- Psiholog Vascu Catalin
- membru al Asociatiei pentru Interventie Precoce in Autism din anul 2010;
- licentiat al Universitatii "Spiru Haret", Facultatea de Psihologie, invatamant de zi. (2008-2011);
- masterand al Universitatii Ecologice Bucuresti, specializarea "Psihodiagnoza cognitiva si consiliere psihologica" ; tema disertatie "Modele de interventie cognitic-comportamentale in reabilitarea copilului cu autism de varsta cronologica de 7 ani"
- Certificat de Absolvire pentru ocupatia "Pedagog de Recuperare" avizat de Ministerul Educatiei,Cercetarii si Tineretului si Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse (2 august 2012);
- Certificat de absolvire al cursului de perfectionare cu tema "Metode de diagnostic si interventie in cazul persoanelor afectate de Autism si Sindrom Down" avizat de Centrul Roman De Interventie Sociala Si Psihoterapeutica si Ministerul Educatiei, insumand 120 ore (din care 30 de ore de practica) de pregatire in principiile de baza ale analizei comportamentale (2012);
- participare la seminarul din 26 octombrie 2012 - Prezentare generala Sistemul de comunicare prin Schimbul de Pictograme ( PECS ) - prezentat de Lili Covaci, Psiholog Consultant PECS, Pyramid Educational Consultants Romania;
- participare la seminarul "Terapia copiilor cu dizabilitati - alternative reale si eficiente"- Sistemul de Comunicare prin Schimbul de Pictograme "PECS"( octombrie 2012);
- participare la conferinta "Modificarea legislatiei privind dizabilitatea - o voce comuna a societatii civile, o singura voce pentru dizabilitate" (octombrie 2012, Campina) - Legea 448/2006 privind drepturile persoanelor cu dizabilitati;
Abilitati dobandite profesional in cazul persoanelor afectate de Autism si Sindrom Down:
- shadowing - experienta din 2010 in lucrul cu copii cu TSA in vederea integrarii in scoala de masa;
- urmarirea respectarii drepturilor si intereselor beneficiarului;
- participarea la evaluarea beneficiarului si aplicarea planului de interventie personalizat;
- cunoasterea principiilor sistemului de comunicare PECS;
- dezvoltarea deprinderilor de autonomie personala si sociala la persoana asistata si supravegherea integrarii / reintegrarii beneficiarului in familie si comunitate;
- experienta in interventia terapeutica individualizata pentru copiii cu dizabilitati.
- licentiat al Universitatii "Spiru Haret", Facultatea de Psihologie, invatamant de zi. (2008-2011);
- masterand al Universitatii Ecologice Bucuresti, specializarea "Psihodiagnoza cognitiva si consiliere psihologica" ; tema disertatie "Modele de interventie cognitic-comportamentale in reabilitarea copilului cu autism de varsta cronologica de 7 ani"
- Certificat de Absolvire pentru ocupatia "Pedagog de Recuperare" avizat de Ministerul Educatiei,Cercetarii si Tineretului si Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse (2 august 2012);
- Certificat de absolvire al cursului de perfectionare cu tema "Metode de diagnostic si interventie in cazul persoanelor afectate de Autism si Sindrom Down" avizat de Centrul Roman De Interventie Sociala Si Psihoterapeutica si Ministerul Educatiei, insumand 120 ore (din care 30 de ore de practica) de pregatire in principiile de baza ale analizei comportamentale (2012);
- participare la seminarul din 26 octombrie 2012 - Prezentare generala Sistemul de comunicare prin Schimbul de Pictograme ( PECS ) - prezentat de Lili Covaci, Psiholog Consultant PECS, Pyramid Educational Consultants Romania;
- participare la seminarul "Terapia copiilor cu dizabilitati - alternative reale si eficiente"- Sistemul de Comunicare prin Schimbul de Pictograme "PECS"( octombrie 2012);
- participare la conferinta "Modificarea legislatiei privind dizabilitatea - o voce comuna a societatii civile, o singura voce pentru dizabilitate" (octombrie 2012, Campina) - Legea 448/2006 privind drepturile persoanelor cu dizabilitati;
Abilitati dobandite profesional in cazul persoanelor afectate de Autism si Sindrom Down:
- shadowing - experienta din 2010 in lucrul cu copii cu TSA in vederea integrarii in scoala de masa;
- urmarirea respectarii drepturilor si intereselor beneficiarului;
- participarea la evaluarea beneficiarului si aplicarea planului de interventie personalizat;
- cunoasterea principiilor sistemului de comunicare PECS;
- dezvoltarea deprinderilor de autonomie personala si sociala la persoana asistata si supravegherea integrarii / reintegrarii beneficiarului in familie si comunitate;
- experienta in interventia terapeutica individualizata pentru copiii cu dizabilitati.
Recomandă acest cabinet