Curs Inteligenta Emotionala
Inapoi Autor: Mihai ileana
Caracteristici eveniment:
- Tip: Curs dezvoltare personală
- Target: Adulți
- Locație: Bucuresti
Cabinet Individual de Psihologie Mihai Ileana
Tel:0728706383
Mail: psiho_ileanamihai@yahoo.com
Curs,, Inteligenta Emotionala``
Cabinetul Individual de Psihologie Mihai Ileana, in colaborare cu un psihoterapeut, organizeaza numeroase cursuri si ateliere pentru cei mici, cu tematici specifice.
Atelierele solicita atentia, creativitatea, indemanarea, inteligenta, curajul si indrazneala, stimuleaza dezvoltarea inteligentei emotionale, asertivitatea personala, etc.
Jocul are scop educativ si chiar terapeutic, asigura o baza de intelegere cu sine si cu ceilalti, dezvoltand adaptabilitatea la diverse situatii si adaptabilitatea sociala. Influenteaza pozitiv procesul de invatare, dezvoltand psihicul si socialul printr-o metoda placuta, vesela, fiind in contrast cu comportamentul conventional si invatarea formala.
Ofera o educatie activa, incurajeaza originalitaea oferind libertatea maxima fiindca jocul isi creaza propria lume.
Frecventand programul educational de dezvoltare si valorificare a resurselor cognitive, afective si sociale, copiii au şansa de a a-şi dezvolta competenţele sociale şi emoţionale (încrederea, organizarea, perseverenţa, înţelegerea, rezistenţa emoţională ) prin intermediul unor activităţi interactive, care vor reprezenta un suport în formarea mecanismelor gândirii, memoriei, imaginaţiei şi dobândirii siguranţei şi autonomiei afective.
Indiferent de varsta, personalitatea si talentul copilului, atelierele sunt gandite in asa fel incat copiii sa se simta bine, sa se distreze si sa plece multumiti de la ore, dar si cu un mic bagaj de informatii.
Programul se desfasoara pe 4 module, o intalnire pe saptamana, cu durata de o ora si este recomandat copiilor cu varste cuprinse intre 4-9 ani.
Grupele vor fi formate din maxim 4 copii, cu varste apropiate.
Acest curs este gandit a fi un optional pe tot parcursul anului.
Structura programului
Modulul 1. Cine sunt eu?- cunoaşterea de către copil a propriilor calităţi şi dobândirea încrederii de a le exprima; construirea unei imagini de sine pozitive.
Durata : 4 saptamani
Cost: 15 ron/copil/saptamana
Modulul 2. Emoţiile.- recunoasterea propriilor emotii si reactiile celorlati copii si adulti la emotiile lui;cum sa isi exprime deschis sentimentele, emotiile, dorintele.;sa acorde importanta sentimentelor celorlalti si sa le accepte opiniile
Durata : 4 saptamani
Cost: 15 ron/copil/saptamana
Modulul 3. Temperamente si comportamente- copii invata sa-si recunoasca anumite atitudini si comportamente si invata cum sa-si gestioneze aceste trairi, cautand solutii la problemele lor
Durata : 4 saptamani
Cost: 15 ron/copil/saptamana
Modulul 4.Motivatie - antrenarea atitudinii copilului de tipul "Eu pot!Voi face tot ce imi sta in putinta pentru a reusi!"
Durata : 4 saptamani
Cost: 15 ron/copil/saptamana
Modulul 5. Gândire şi atenţie - stimularea mecanismelor cognitive (gândire, limbaj, memorie, imaginaţie, atenţie, creativitate )
Durata : 4 saptamani
Cost: 15 ron/copil/saptamana
Modulul 6. Relatii sociale interpersonale - dezvoltarea potentialului empatic al copilului, antrenarea conduitelor prosociale si de socializare, dezvoltarea relatiilor interperonale.
Durata: 4 saptamani
Cost:15 lei/copil/saptamana
Modulul 7. Dezvoltarea creativitatii-,, Sunt liber sa creez"
Durata: 4 saptamani
Cost:15 lei/copil/saptamana
Modulul 8. Conduita in societate- Bunele maniere, respectful fata de sine si fata de ceilalti
Durata: 4 saptamani
Cost:15 lei/copil/saptamana
Modulul 9. Sa ne descoperim vocatia-,, Ce voi face cand voi fi mare"
Durata: 4 saptamani
Cost:15 lei/copil/saptamana
Modulul 10. Pregatirea pentru scoala- doar pentru copiii din grupa mare
Durata: 4 saptamani
Cost:15 lei/copil/saptamana
Programul este recomandat tuturor copiilor, dar in mod special celor cu care:
1.Intampinati dificultati in relatiile cu copiii, precum:
-neascultarea,
-incapatanarea,
-lipsa de comunicare intre copil si parinti
-timiditatea copilului,
-rasfatul,
-agresivitatea,
-sensibilitatea accentuata,
-nervozitatea,
-agitatia continua,
-problemele legate de conduita alimentara
-timpul petrecut in fata televizorului sau a calculatorului peste limitele normale.
2.Exista unele situatii de criza in cadrul familiei sau din punct de vedere social, care ii pot marca pe copii.
3.Exista situatii de risc cu un grad de vulnerabilitate pentru copii, precum:
-iubirea sufocanta a parintilor pentru acestia, care poate determina dependenta exagerata si, ca atare, imaturitate.
-ambivalenta afectiva manifestata prin acordare neechilibrata a afectiunii din partea celor doi parinti.
-indiferenta afectiva manifestata prin divort sau absenta afectiva a parintelui.
7.Exista probleme de adaptare la gradinita/scoala, inclusiv scaderea performantelor scolare.
8.Exista probleme de socializare ale copiilor.
10.Exista probleme cronice de sanatate ale copilului invalidante uneori (astm, boli reumatismale, hepatite cronice ) .
Beneficiile copilului pe termen lung
• Încredere în sine şi independenţă.
• Gândire de tip "Eu pot!".
• Conduite tolerante.
• Disponibilitate spre cooperare.
• Armonizarea propriilor nevoi cu cele ale grupului.
• Exprimare emoţională deschisă, spontană şi autentică.
• Capacitatea de a rezolva probleme.
• Dezvoltarea creativităţii
• Capacitate de concentrare şi perseverenţă.
Ce beneficii are parintele?
• Relationeaza mai bine cu copilul sau.
• Isi cunoaste mai bine copilul prin evaluarile care au loc pe parcursul programului.
• Va observa o dezvoltare a aptitudinilor si calitatilor copilului.
• Va obtine intelegere si armonie in familie.
Particularitati:
• -intrucat copilul nu poate vorbi despre ceea ce il framanta, despre suferintele sau nelamuririle lui, psihologul apeleaza la metode specifice pentru depistarea problemelor cu care se confrunta acesta.
• - sa-i invatam, asadar, pe copii ca sunt responsabili de emotiile lor, la fel cum si noi suntem responsabili de emotiile noastre (nu copilul ne-a suparat, ci noi ne-am suparat ) . De cele mai multe ori nu putem schimba situatiile cu care ne confruntam, felul in care ne raportam la aceste situatii fiind cheia catre emotiile functionale.
Tipuri de exerciţii:
• Exerciţii de exprimare emoţională spontană
• Jocuri pentru depăşirea inhibiţiilor şi a blocajelor emoţionale
• Exerciţii de empatie
• Jocuri de rol
• Exerciţii de identificare
• Exerciţii de comparaţie
• Exercitii de imaginatie
• Artterapie (desen, pictură, modelaj, colaj )
• Exerciţii narative (crearea de poveşti )
Prin acest proiect dorim sa contribuim la dezvoltarea unor aspecte ale personalitatii copilului, pe care educatia conventionala nu le pot indeplini.
Psiholog Ileana Mihai
Tel:0728706383
Mail: psiho_ileanamihai@yahoo.com
Curs,, Inteligenta Emotionala``
Cabinetul Individual de Psihologie Mihai Ileana, in colaborare cu un psihoterapeut, organizeaza numeroase cursuri si ateliere pentru cei mici, cu tematici specifice.
Atelierele solicita atentia, creativitatea, indemanarea, inteligenta, curajul si indrazneala, stimuleaza dezvoltarea inteligentei emotionale, asertivitatea personala, etc.
Jocul are scop educativ si chiar terapeutic, asigura o baza de intelegere cu sine si cu ceilalti, dezvoltand adaptabilitatea la diverse situatii si adaptabilitatea sociala. Influenteaza pozitiv procesul de invatare, dezvoltand psihicul si socialul printr-o metoda placuta, vesela, fiind in contrast cu comportamentul conventional si invatarea formala.
Ofera o educatie activa, incurajeaza originalitaea oferind libertatea maxima fiindca jocul isi creaza propria lume.
Frecventand programul educational de dezvoltare si valorificare a resurselor cognitive, afective si sociale, copiii au şansa de a a-şi dezvolta competenţele sociale şi emoţionale (încrederea, organizarea, perseverenţa, înţelegerea, rezistenţa emoţională ) prin intermediul unor activităţi interactive, care vor reprezenta un suport în formarea mecanismelor gândirii, memoriei, imaginaţiei şi dobândirii siguranţei şi autonomiei afective.
Indiferent de varsta, personalitatea si talentul copilului, atelierele sunt gandite in asa fel incat copiii sa se simta bine, sa se distreze si sa plece multumiti de la ore, dar si cu un mic bagaj de informatii.
Programul se desfasoara pe 4 module, o intalnire pe saptamana, cu durata de o ora si este recomandat copiilor cu varste cuprinse intre 4-9 ani.
Grupele vor fi formate din maxim 4 copii, cu varste apropiate.
Acest curs este gandit a fi un optional pe tot parcursul anului.
Structura programului
Modulul 1. Cine sunt eu?- cunoaşterea de către copil a propriilor calităţi şi dobândirea încrederii de a le exprima; construirea unei imagini de sine pozitive.
Durata : 4 saptamani
Cost: 15 ron/copil/saptamana
Modulul 2. Emoţiile.- recunoasterea propriilor emotii si reactiile celorlati copii si adulti la emotiile lui;cum sa isi exprime deschis sentimentele, emotiile, dorintele.;sa acorde importanta sentimentelor celorlalti si sa le accepte opiniile
Durata : 4 saptamani
Cost: 15 ron/copil/saptamana
Modulul 3. Temperamente si comportamente- copii invata sa-si recunoasca anumite atitudini si comportamente si invata cum sa-si gestioneze aceste trairi, cautand solutii la problemele lor
Durata : 4 saptamani
Cost: 15 ron/copil/saptamana
Modulul 4.Motivatie - antrenarea atitudinii copilului de tipul "Eu pot!Voi face tot ce imi sta in putinta pentru a reusi!"
Durata : 4 saptamani
Cost: 15 ron/copil/saptamana
Modulul 5. Gândire şi atenţie - stimularea mecanismelor cognitive (gândire, limbaj, memorie, imaginaţie, atenţie, creativitate )
Durata : 4 saptamani
Cost: 15 ron/copil/saptamana
Modulul 6. Relatii sociale interpersonale - dezvoltarea potentialului empatic al copilului, antrenarea conduitelor prosociale si de socializare, dezvoltarea relatiilor interperonale.
Durata: 4 saptamani
Cost:15 lei/copil/saptamana
Modulul 7. Dezvoltarea creativitatii-,, Sunt liber sa creez"
Durata: 4 saptamani
Cost:15 lei/copil/saptamana
Modulul 8. Conduita in societate- Bunele maniere, respectful fata de sine si fata de ceilalti
Durata: 4 saptamani
Cost:15 lei/copil/saptamana
Modulul 9. Sa ne descoperim vocatia-,, Ce voi face cand voi fi mare"
Durata: 4 saptamani
Cost:15 lei/copil/saptamana
Modulul 10. Pregatirea pentru scoala- doar pentru copiii din grupa mare
Durata: 4 saptamani
Cost:15 lei/copil/saptamana
Programul este recomandat tuturor copiilor, dar in mod special celor cu care:
1.Intampinati dificultati in relatiile cu copiii, precum:
-neascultarea,
-incapatanarea,
-lipsa de comunicare intre copil si parinti
-timiditatea copilului,
-rasfatul,
-agresivitatea,
-sensibilitatea accentuata,
-nervozitatea,
-agitatia continua,
-problemele legate de conduita alimentara
-timpul petrecut in fata televizorului sau a calculatorului peste limitele normale.
2.Exista unele situatii de criza in cadrul familiei sau din punct de vedere social, care ii pot marca pe copii.
3.Exista situatii de risc cu un grad de vulnerabilitate pentru copii, precum:
-iubirea sufocanta a parintilor pentru acestia, care poate determina dependenta exagerata si, ca atare, imaturitate.
-ambivalenta afectiva manifestata prin acordare neechilibrata a afectiunii din partea celor doi parinti.
-indiferenta afectiva manifestata prin divort sau absenta afectiva a parintelui.
7.Exista probleme de adaptare la gradinita/scoala, inclusiv scaderea performantelor scolare.
8.Exista probleme de socializare ale copiilor.
10.Exista probleme cronice de sanatate ale copilului invalidante uneori (astm, boli reumatismale, hepatite cronice ) .
Beneficiile copilului pe termen lung
• Încredere în sine şi independenţă.
• Gândire de tip "Eu pot!".
• Conduite tolerante.
• Disponibilitate spre cooperare.
• Armonizarea propriilor nevoi cu cele ale grupului.
• Exprimare emoţională deschisă, spontană şi autentică.
• Capacitatea de a rezolva probleme.
• Dezvoltarea creativităţii
• Capacitate de concentrare şi perseverenţă.
Ce beneficii are parintele?
• Relationeaza mai bine cu copilul sau.
• Isi cunoaste mai bine copilul prin evaluarile care au loc pe parcursul programului.
• Va observa o dezvoltare a aptitudinilor si calitatilor copilului.
• Va obtine intelegere si armonie in familie.
Particularitati:
• -intrucat copilul nu poate vorbi despre ceea ce il framanta, despre suferintele sau nelamuririle lui, psihologul apeleaza la metode specifice pentru depistarea problemelor cu care se confrunta acesta.
• - sa-i invatam, asadar, pe copii ca sunt responsabili de emotiile lor, la fel cum si noi suntem responsabili de emotiile noastre (nu copilul ne-a suparat, ci noi ne-am suparat ) . De cele mai multe ori nu putem schimba situatiile cu care ne confruntam, felul in care ne raportam la aceste situatii fiind cheia catre emotiile functionale.
Tipuri de exerciţii:
• Exerciţii de exprimare emoţională spontană
• Jocuri pentru depăşirea inhibiţiilor şi a blocajelor emoţionale
• Exerciţii de empatie
• Jocuri de rol
• Exerciţii de identificare
• Exerciţii de comparaţie
• Exercitii de imaginatie
• Artterapie (desen, pictură, modelaj, colaj )
• Exerciţii narative (crearea de poveşti )
Prin acest proiect dorim sa contribuim la dezvoltarea unor aspecte ale personalitatii copilului, pe care educatia conventionala nu le pot indeplini.
Psiholog Ileana Mihai
Mihai Ileana - Cabinet individual de psihologie
Recomandă acest cabinet